Länkar till mina sidor

lördag 29 november 2014

Stad i Ljus

Ikväll körde vi en tur ner till Katrineholm. Det finns en event på stan som heter Stad i Ljus, 27-30/11.
http://www.katrineholmcentral.se/events/stad-i-ljus/

Lägger här några foton jag tog. Man hade hängt upp julbelysningen på gatorna och julgranen var uppe. Imorgon är skyltsöndag och butikerna är öppna. Kul när det händer saker.






Orkla Foods Sverige (som står bakom Bob sylten t ex) hade ute följande text på Facebook sidan:
"Vill du utöka ditt CV och vara med och utveckla vår förpackning för sylt & marmelad? Nu söker vi dig som kan filma dig själv när du öppnar en sylt i refillförpackning och berättar om din upplevelse samt vad du tycker att vi kan göra bättre. Skriv en kommentar på inlägget så förser vi dig med sylt. Som tack får du fylla ditt kylskåp och skafferi med produkter från oss. Vi ser fram emot att bli bättre tillsammans med dig!"
Och så klart kommenterade jag. Jag vart en av dessa som valdes och nu ser jag fram emot uppdraget. Spännande som tusan. Kan lova att fortsättning följer även här på bloggen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar