Länkar till mina sidor

fredag 5 december 2014

Snart 2:a advent

Den här veckan har gått fort och den har varit händelserik.
Det blev en riktig röra i Sverige och vi hamna i en nyval. Den blir av 22/3 2015.
Så "Here we go again". Bara att försöka samla krafter till ett nytt var kampanj och köra framåt.
Det är både spännande och skrämmande samtidigt. Men den här gången är jag med
ända till slutet och inte så som sist. Då hamna jag på operationsbordet natten mot valvakan. Blindtarmen. Men nu är den borta iaf.



Nu är alla julkalendrar på Facebook i gång. Lite kul är det och det trillar in vinster relativt ofta.
Denna vecka har det kommit godis, träningsskor, varucheckar, smink, restaurangcheckar mm. Det är kul.
På jobbfronten har det inte hänt något. Skickar iväg ansökningar när jag hittar något intressant och i bästa fall får jag en tack för visat intresse mail. Men det kanske löser sig efter nyår.


26/1 2015 - 8/2 2015 kommer jag ställa ut en del av mina foton i en Fotoutställning. Den kommer att hållas i Katrineholms Konsthall/Hörnet. Riktigt spännande. Fotoutställningen kommer att heta Årstider. Hoppas det kommer en massa folk och kikar där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar