Länkar till mina sidor

torsdag 30 oktober 2014

Nattfrost


Vi vaknade till en kylig dag med -2 grader här i Flodafors.
Dagen har varit som alla andra dagar. Sökt jobb, fått tips om jobb, varit ute med hundarna och plockat lite här hemma. Idag har varit en sådan dag när jag känner att jag är nere. Livet känns en aning hopplöst ibland och jag kommer ingen vart. Att vara arbetslös är som en värsta berg och dal bana. Vissa dagar tvivlar man på sitt eget kunnande. Man blir osäker på om man duger över huvud taget till något. Men jag vet också att det kommer att kännas bättre imorgon igen....eller dagen efter det. Jag är en hejjare på tävlingar på nätet och idag kom med posten en smoothey mixer som jag vann på en tävling på Instagram. Det är lite uppiggande att vinna. Lovar att lägga här även intressanta tävlingar. Men nu några av dagen fotografier (tagna med min mobil)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar