Länkar till mina sidor

fredag 21 november 2014

Julbord som lunch


I dag vart jag bjuden av mitt förra jobb på Julbords lunch som tack för utfört arbete inför Val 2014.
Det var riktigt gott och sällskapet super trevlig så Tack så hjärtligt. Vi var på Dufweholms värdshus.
http://www.dufweholm.se/ Otroligt fint ställe med en gammal och smakfullt inredd restaurang. Maten var riktigt god t om enligt mig som är så kräsen. Mätta blev vi och roligt hade vi.


   

Annars har dagen varit lugn. Jag har ju berättat att jag tar del i ganska många tävlingar. Så igår fick jag veta att jag hade vunnit i en tävling på Instagram. Det var TeamReebok Nordic som hade anordnat en fototävling som gick ut på att man skulle ta en selfie när man tränar. Man kunde vinna träningsskor. Jag la in mitt bidrag till tävlingen med motivering."Training? I haven't got time for that. I need help and a break from housework." med följande foto. Och jag var 1/5 som vann. Så idag fick jag mail att skorna var skickade. Det lönar sig att tävla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar