Länkar till mina sidor

torsdag 20 november 2014

Söker nya utmaningar.


Sen några månader tillbaka är jag på jakt efter ett nytt arbete. Söker inom administration/assistent, allt i allo, kontorist eller varför inte lite av allt ur det där. Riktig hejare på datorer och gillar uttrycket "learning by doing".  Det jag inte kan lär jag mig. Jag är trespråkig (sve/fin/eng). Född i Finland, uppvuxen nere i Australien och bott i Sverige i många, många år.
Som person tycker jag om att träffa människor och har lätt för att få kontakt. Jag gillar utmaningar och ser möjligheter där andra ser svårigheter. Jag är stresstålig, lyhörd, självgående, positiv, prestigelös samt vill ha ordning och reda runt mig.
På mitt senaste jobb sysslade jag med följande:  lite av en allt i allo med administration, närvarorapportering, inköp, ansvar för att boka lokaler för gruppverksamheten, marknadsförde projektet mot företag och andra aktörer, omvärldsbevakning när det gällde dolda jobb, Facebookredaktör (hade hand om projektets sida), föreläsare om Sociala Medier, nybörjar datakurser mm.

Så har ni något som passar in eller hör att någon söker folk så skriv en kommentar här eller maila mig på amy.a62@gmail.com 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar