Länkar till mina sidor

fredag 14 november 2014

Produkt testare


Jag är med i en sajt som heter Buzzador. Där kan man anmäla sig till olika uppdrag som produkt testare. Produkterna ibland kostar en del av total summan och ibland är de gratis och man får behålla produkten som man har testat. Jag har hittils fått testa Allers veckotidning, Oreo kakor, Bozita hundfoder, Friday night chicken och nu Vanish fläck borttagnings medel.
Det går ut på att man får produkterna man ska testa hem med posten. Och i paketet finns även prover som man delar ut till vänner, bekanta, grannar eller varför inte arbetskamrater. När man har testat så lämnar man in en rapport på Buzzadors sida och man kan även lägga med foto/film som visar hur man testat under test perioden.

Så nu ska jag alltså testa Vanish. Jag kommer att behöva 10 personer som vill testa prov påsarna. Så skriv här som kommentar ifall du är nyfiken. Du kan även anmäla dig själv som produkt testare genom länken här.

https://www.buzzador.com/amy1962






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar